Klachtenregeling
1. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar marcin.gajdamowicz@gmail.com . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
1a. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte
klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze
klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame
tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en
duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. e-mail:
marcin.gajdamowicz@gmail.com
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14
dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.
4. In overeenstemming met artikel 14 paragraaf 1-2 verordening van het
Europees Parlement en de Raad (EU) nr 524/2013 van 21 mei 2013, zijn
we vastbesloten om informatie te plaatsen over het ODR-platform.
5. Platform ODR ( Online Dispute Resolution) werd opgericht om
onafhankelijke, niet-gerechtelijke beslechting van geschillen tussen
consumenten en ondernemers via het internet te vergemakkelijken. Deze
geschillen hebben betrekking op contractuele verplichtingen die
voortvloeien uit online verkopen of servicecontracten tussen consumenten
uit de Europese Unie en ondernemers en hun bedrijven dat binnen
Europese Unie zijn gevestigd.
6. Consumenten die willen profiteren van de mogelijkheid van een minnelijke
regeling van geschillen met betrekking tot online winkelen, kunnen hun
klacht indienen bijvoorbeeld via Internet platform ODR van de EU:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. Wij zijn niet verplicht en ook niet bereid om deel te nemen aan een
geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumentenarbitragecommissie.
© 2024 www.mgsinkers.nl - Powered by Shoppagina.nl