Herroepingsrecht
1. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de
overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn is veertien dagen na de dag waarop u of
een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.
2. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, , moet u ons (Krimpen aan den Ijsel, 2923AD Jan van
Goyenstraat 30, Nederland, Email : marcin.gajdamowicz@gmail.com) via een
ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van
uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het
modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Het modelformulier voor
herroeping vindt ze hier.
Hierbij wens(en) ik/wij (*) de aankoop van de volgende goederen ongedaan te maken (*):
- Besteld op (*) / Ontvangen op (*) _____
- Naam van de klant(en) _____
- Adres van de klant(en) _____
- Datum _____
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw
uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
3. Gevolgen van de herroeping :
a) Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment
heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten
ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons
geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan
14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te
herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee
u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft
ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening
worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben
teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar
gelang welk tijdstip eerst valt.
b) U dient de goederen onmiddellijk en in ieder geval ten laatste binnen veertien dagen
vanaf de dag waarop u ons in kennis hebt gesteld van de herroeping van deze
overeenkomst, aan ons Krimpen aan den Ijsel, 2923AD Jan van Goyenstraat 30,
Nederland terug te sturen of te overhandigen. De termijn wordt in acht genomen,
indien u de goederen vóór afloop van de termijn van veertien dagen verstuurt. In dit
geval bent u verplicht om de kosten van retourzending op uw rekening te nemen.
c) U hoeft alleen te betalen voor de waardevermindering van de goederen, indien deze
waardevermindering is te herleiden op een ter controle van de aard, de eigenschappen
en de werking van de goederen niet noodzakelijk hanteren ervan.
4. Uitsluiting of voortijdige beëindiging van het herroepingsrecht:
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het
herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans
tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
a) Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet
geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele
keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon
bestemd zijn.
Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure
en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd
nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk
omschreven worden ingediend bij de ondernemer. e-mail:
marcin.gajdamowicz@gmail.com
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen
gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.
ODR
1. In overeenstemming met artikel 14 paragraaf 1-2 verordening van het Europees Parlement en
de Raad (EU) nr 524/2013 van 21 mei 2013, zijn we vastbesloten om informatie te plaatsen
over het ODR-platform.
2. Platform ODR ( Online Dispute Resolution) werd opgericht om onafhankelijke, niet-
gerechtelijke beslechting van geschillen tussen consumenten en ondernemers via het internet
te vergemakkelijken. Deze geschillen hebben betrekking op contractuele verplichtingen die
voortvloeien uit online verkopen of servicecontracten tussen consumenten uit de Europese
Unie en ondernemers en hun bedrijven dat binnen Europese Unie zijn gevestigd.
3. Consumenten die willen profiteren van de mogelijkheid van een minnelijke regeling van
geschillen met betrekking tot online winkelen, kunnen hun klacht indienen bijvoorbeeld via
Internet platform ODR van de EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.\
4. Wij zijn niet verplicht en ook niet bereid om deel te nemen aan een
geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumentenarbitragecommissie.ODR
© 2024 www.mgsinkers.nl - Powered by Shoppagina.nl